Entrades

11 de març : JORNADA DE PORTES OBERTES

Imatge
El passat diumenge es van obrir les portes del centre perquè els  pares dels nous alumnes del curs 2012-2013 conguéssin l'escola per dins i també el seu projecte educatiu. Els pares i familiars dels alumnes que ja hi estan matriculats, també van veure com és el dia a dia del professorat amb els nostres fills i el munt de coses que aprenen i fan cada dia. Tant professorat com l'AMPA, perfectament coordinats vam organitzar la jornada fent uns recorreguts per les aules de l'escola, acabant al menjador, on els pares que hi vam poder assistir donàvem raó de primera mà sobre l'experiència de portar els nostres fills a l'Escola Àngel Guimerà i també explicàvem totes les tasques que desenvolupa l'AMPA : reciclatge de llibres, mejador, extraescolars, festes,... També es va poder degustar unes coques que van fer les nostres cuineres.. mmmm... boníssimes !!! L'escola estava .. ESPECTACULAR.. s'hi respirava aire de festa i il.lusió. Gràcies als que vàr...

VINE A CONÉIXER LA NOSTRA ESCOLA

Imatge
JORNADA de PORTES OBERTES Diumenge 11 de març del 11 a 13.30 hrs Durant la visita, el professorat us explicarà el projecte d'escola i nosaltres, els membres de l'AMPA, us explicarem els serveis que oferim. VINE A FER UN TOMB PER LA TEVA ESCOLA,.. VINE a L'ESCOLA ÀNGEL GUIMERÀ !!

18 de febrer : CARNESTOLTES 2012

Imatge
La comparsa d'aquest any ha estat MULTITUDINARIA !!! Un centenar de persones, tot un rècord !! Pares , mares i petits s'han disfressat i s'ho han passat d'allò més bé !! Nomès cal veure les cares , amb les rialles d'orella a orella. Sóta el lema : AQUEST ANY NO ENS MULLAREM - QUÈ BÉ ENS HO PASSAREM , hem volgut reveindicar les peripècies que vam passar l'any passat per culpa de la puja. La disfressa amb molta varietat de colors i la carrossa amb el Déu de la pluja ZEUS, han donat molta vida als carrers de la ciutat. I tan és així que ens hem guanyat l'ORINAL de FERRO o, el que és el mateix, el CINQUÈ PREMI DE COMPARSES. Satisfets, tant per la participació com pel reultat final, estem ja pensant quina una farem l'any vinent !!

TRES TOMBS - St Antoni 2012

I per fi, ha arribat el 29 de gener, dia en que s'ha celebrat la Festa dels TRES TOMBS. El tema que hem escollit per la carrossa ha estat el  CANAL SEGARRA-GARRIGUES  i hem participat en la categoria de TEMA AGRICOLA , guanyant el PRIMER PREMI !!! Vegeu-ne unes quantes imatges, i de com els nostres fills, malgrat el fred, s'ho van passar molt bé Feia ja quantes jornades que treballavam en la confecció de la carrossa de l'escola, colze a colze, pares i mares, durant vespres i dissabtes; passant fred.... brrrrr... però el resultat ha valgut la pena !!! I aquesta és una altra carrossa, formada per simpatitzants/pares d'exalumnes/exmembres de l'AMPA que escinificaren una CALÇOTADA i varen guanyar el QUART PREMI , també en TEMA AGRICOLA

TRES TOMBS - St Antoni 2012

Imatge
Crònica de la web de l'Ajuntament de Tàrrega : "La Festa dels Tres Tombs de Tàrrega en honor a Sant Antoni Abat, patró dels traginers i protector dels animals, ha guanyat públic i participació en l’edició d’enguany, celebrada el passat 29 de gener. La comitiva congregà 16 carrosses, el doble que l’any passat, les quals desfilaren a la plaça del Carme davant unes 5.000 persones, xifra també superior a la d’anteriors convocatòries . La Societat de Sant Antoni Abat, a més, introduí novetats al programa amb la col·laboració d’altres col·lectius. Creativitat als quadres escènics Les carrosses van fer gala d’imaginació i creativitat a l’hora de plasmar diferents escenes de la vida rural o temes d’actualitat. No faltaren les crítiques al preu de l’aigua del Canal Segarra-Garrigues, les retallades de la PAC o les sentències judicials contra el català. També n’hi va haver de referides a l’auge dels mercats de proximitat o a la restauració de l’antiga fàbrica Cal Trepat . Com ja és ...

CARNESTOLTES 2012

Imatge

Recull de CARRROSSES - Festa dels TRES TOMBS de St.Antoni (Tàrrega)

Ja fa molts anys que la nostra escola participa en la Festa dels Tres Tombs de St.Antoni. Desde l'AMPA, proposem idees i després, confeccionem la carrossa. L´últim diumenge de gener, a Tàrrega celebrem la Festa dels Tres Tombs, i fem el tradicional recorregut amb els tres tombs corresponents a la Plaça "del Pati". Totes les carrosses també concursen en dues categories segons la temàtica : Tema agrícola o Tema lliure. Cada any ens posem el llistó més alt, i els resultats han estat sempre excel.lents, i si no, jutgeu vosaltres mateixos.... SANT ANTONI 2007 SANT ANTONI 2008 SANT ANTONI 2009 SANT ANTONI 2010 SANT ANTONI 2012 ... es celebrarà el proper diumenge 29 de gener. Fins aleshores, haureu d'esperar per saber quin és el tema de la carrossa i veure'n el resultat. Segur que us sorpendrem !!! Us esperem a la Plaça del Pati a partir de 2/4 d'12 del matí