A punt de finalitzar un altre curs, l'AMPA va organitzar pel diumenge 18 de maig , l'excursió de fi de curs a les Coves del Salnitre de Collbató. Sortint desde l'escola a 2/4 de 10 , arribàvem a destí per esmorzar tranquilament i agafar forces per poder arribar fins a l'entrada de la cova : una bona caminada i després 219 escales ens esperaven .... uffff !! La nostra guia, la Queralt, ens va explicar un munt de coses sobre el bandoler Mansuet i les seves llegendes , els orígens de la cova i els ratpenats que encara hi viuen. Endinsant-nos per estrets passadissos, i escales empinades, vam arribar fins al final de la cova i de la visita. Un bon dinar ens esperava a la zona del pic-nic, on tots , grans i petits, asseguts al voltant de les taules , varem compartir dinar i bones rialles, fins que es va fer l'hora de tornar cap a casa Endavant AMPA i en especial la Comissió de Festes , per aquestes iniciatives tant enriquidores mes fotos de la sortida aqu...